Navigate / search

Toon välja nippe, kuidas kaalu langetada ja kaalust juurde võtmist pidurdada ilma dieedita:

Kuula kodus olles nii tihti kui võimalik muusikat, sest muusika paneb sind iseenesest end rohkem liigutama – näiteks nõusid pestes puusi nõksutama ja koristades tantsima. Mida aktiivsem oled, seda rohkem kaloreid kulutad.

Söö selleks, et elada – mitte vastupidi

 Paljud inimesed on unustanud, et toidu ülesanne on sind elus hoida ja sulle päevasteks tegevusteks piisavalt energiat anda. Toit pole meelelahutuseks ega lohutuseks. Jäta see meelde ja lõpeta ülesöömine, mille tagajärjeks on väsimus ja kõhuvalu. www.figuurisobrad.ee

Maga kauem

Kauem magamine võib üllataval kombel aidata kaalu langetada. Kui sa magad vähem kui viis tundi päevas, siis sul on 30 protsenti suurem tõenäosus kaalust juurde võtta. Teadlased on jõudnud järeldusele, et vähemalt seitse tundi päevas magamine aitab kaasa kaalu langemisele.

Einesta korralikult laua taga – Söögi ajal teleka vaatamine või teiste inimestega rääkimine vähendab sinu keskendumist toidule. Sellest olenevalt tekib sul täiskõhutunne aeglasemalt ning sa sööd rohkem. Korralikult laua taga süües inimene keskendub rohkem toidule ning väldib ülesöömisega kaasnevat kaalutõusu.

Naudi rohelist viimasena –

Salat sisaldab vähe kaloreid ning seda tasub süüa lõuna või õhtusöögi ajal viimasena. Seda süües tekib täiskõhutunne ning hoiab näljatunnet kauem eemal.

Võta vabalt

Mida vähem on su elus stressi, seda väiksem tõenäosus on ümaraks minna. Ja see on juba teadlaste poolt tõestatud.

Ükski magus jook ei saa hästi mõjuda. –

Erinevad limonaadid ja energiajoogid on suured kaloripommid. Uuringust selgus, et magustatud gaseeritud jookide regulaarsetel tarbijatel on palju suurem kehakaal kui nendel, kes seda ei tee. 10 aasta vältel juua magusaid jooke on vööümbermõõtu võimalik kasvatada ligi 70%.

Vesi on inimesele parim –

Vaid mõte sellest, et vahet ei ole palju ma vett joon, ma ikkagi ei lähe paksuks on hea. See on kõige tõhusam jook kaalulangetamiseks.

Söö vähem jogurteid

Jogurtid on teatud määral kasulikud tooted, siiski neis on peidus suur hulk kaloreid. Jäta need endiselt oma menüüsse, kuid ära söö neid rohkem kui kord päevas.

Söö vähemalt 3h enne magama minekut-

Öösel magades on meie keha puhkereziimil ega vaja ööseks toitu mida seedida, suure tõenäosusega see toit pannakse kõrvale ning see ladestub rasvaks. Õhtu pärast söömist ära veeda arvuti või teleka taga, mine välja jalutama, et keha kulutaks rohkem energiat.

Leave a comment

name*

email* (not published)

website